Hajdina gombával brokkolival és hagymasalátával
2013. január 25. írta: meiszner.kati

Hajdina gombával brokkolival és hagymasalátával

hajdinahagymasalátakis01.jpg

Amikor tudom, hogy nem lesz időm délelőtt az ebédfőzésre többnyire leforrázok valamilyen gabonát egy ételtermoszban. Aztán mellé a rendelkezésre álló idő függvényében adhatunk nyers zöldségeket, ezekből salátát, vagy főtt zöldséges ételt készíteni.

A hajdina termoszban történő elkészítéséről már írtam itt

A gombát megmostam, vékony szeletekre vágtam, és egy apróra vágott hagymával együtt 1 evőkanál olíva olajon megpároltam.

A hagymasalátához nagyon vékony karikákra szeltem a hagymát, egy szűrőkanálban kétszer belemártottam forró vízbe, majd lecsöpögtettem. Egy teáskanál finomítatlan nádcukrot 2 evőkanál almaecetet, és 1/4 teáskanál sót összekevertem é ezzel a marináddal leöntöttem a hagymát, és jól összekevertem.

A brokkolit szintén egy szűrőkanálban 2 percre forró vízbe mártottam, közben két evőkanál vajat felolvasztottam, kis sóval és 1 evőkanál friss citromlével elkevertem és amikor a tányérra szedtem a brokkolit ezzel az öntettel meglocsoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://valodisafrany.blog.hu/api/trackback/id/tr35042658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása