Bámia vajban sütve
2012. október 19. írta: meiszner.kati

Bámia vajban sütve

bamiavajbankis02.jpg

A legegyszerűbb és legfinomabb bámia recept következik. Szeretem csak magában rizzsel, és teljessé teszi bármelyik ételsort, minden zöldséggel jól megfér egy tányéron.

bamiavajbankis03.jpg

Felolvasztunk egy evőkanál vajat a serpenyőben és ebben megsütjük a karikákra vágott bámiát, a végén enyhén sózzuk. Ennyi! Talán a vajon sütött vargánya gombával lehet egy szinten emlegetni.

Ismertetés, és beszerzési forrás a bámiáról részletesen korábbi írásomból . 

A bejegyzés trackback címe:

https://valodisafrany.blog.hu/api/trackback/id/tr384857622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2012.10.19. 22:42:01

Nem tudom, mi az a bamia, de a kepek alapjan "ocra". Ugye? :o)
Legutobb az araboknal vettem Budapesten.
Picit nyalkas tud lenni,...de en nagyon szeretem.

Attilajukkaja 2012.10.19. 22:45:38

Kb. 1 oraja irtam be.
Azt hiszem, teljesen feleslegesen.
A bamiat nem ismerem, de az okrat nagyon szeretem.

meiszner.kati 2012.10.19. 22:59:16

@Attilajukkaja: igen az okra és a bamia ugyanazon zöldség különböző neve, szintén nagyon szeretem, így még sok vele készült étel receptjét fogom megírni. Sajnos az őszi hidegekben már nem terem tovább a kertemben, így áttérek a szárított változatra.
süti beállítások módosítása